Grąžinimo politika

Produkto grąžinimas:

Kokybiškų produktų grąžinimai negalimi vadovaujantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 97/7/EB, 1997 m. gegužės 20 d., dėl vartotojų apsaugos, susijusios su nuotolinės prekybos sutartimis, pirkėjas neturi teisės pasinaudoti galimybe atsisakyti sutarties, jeigu įgytos kokybiškos prekės buvo gaminamos pagal pirkėjo specialiuosius nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos tam tikram pirkėjui (vartotojui).

"Motiset" kiekvieną produktą gamina po gauto užsakymo, pagal kliento pasirinktą produkto spalvą, užrašą, dydį, modelį ar dizainą, todėl tai yra užsakomoji gamyba. Pakeisti prekes kitomis arba jas grąžinti galima tik tais atvejais, jeigu prekė pristatyta brokuota arba neatitinkanti pagal tai kas buvo užsakyta, jei prekės nebuvo naudotos, jei jos neišpurvintos ir jei nepažeistos nei pačios prekės, nei jų etiketės ir pakuotė.

Grąžinimai nėra priimami jeigu: sumaišėte užsisakyti drabužio ar telefono dėklo modelį, dėklo tipą (pvz.: , buvo norima užsakyti IPhone 13 modeliui, tačiau užsakėte IPhone 12 ar atvirkščiai) ir dėl kitų priežasčių, jeigu produktas jau yra pagamintas, atšaukti ir grąžinti jo negalima.

Pirkėjas supranta, kad gali būti, jog dėl įvairių kompiuterio ar monitoriaus charakteristikų ir (arba) nustatymų elektroninėje parduotuvėje demonstruojamo ir originalaus produkto išvaizda, spalvos gali truputį skirtis. Pardavėjas neatsako už jokius tokiu pagrindu pirkėjo priimtus sprendimus.

Pirkėjo prašymas grąžinti prekę arba pakeisti ją kita turi būti pateikiamas mūsų nurodytais kontaktais.

Pinigai už grąžintas prekes pirkėjui gali būti grąžinti per 5 dienas nuo prekių grąžinimo pardavėjui dienos ir pardavėjo patvirtinimo, kad prekes jis priėmė kaip grąžintas. Prekių pristatymo mokestis nėra grąžinamas.

Jei prekę pageidaujate grąžinti tam, kad pakeistumėte ją kita arba susigrąžintumėte sumokėtus pinigus, siūlome prekes grąžinti naudojantis saugių siuntų gabenimo bendrovių paslaugomis. Atsakomybės už negautas grąžinamas prekes mes neprisiimame. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Paprastai prašymas leisti grąžinti prekę apdorojamas per 2 darbo dienas nuo jo gavimo, tačiau retkarčiais tai gali užtrukti ilgiau.